Kirjoittaja Aihe: Poistin aiheen  (Luettu 579 kertaa)

Jogiini

• Valvoja
  • Ylläpitäjä
Poistin aiheen
« : Tammikuu 03, 2017, 11:09:39 ip »
Poistin Kimin aiheesta syntyneen ketjun Kimin pyynnöstä.
-----------
Rigid, the skeleton of habit alone upholds the human frame. -Virginia Woolf

Seagal

• Ihminen
Vs: Poistin aiheen
« Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2017, 04:00:20 ip »
Näistä voisi varmaan antaa jonkinlaisen varoituksen, että kolmen päivän tjsp poistetaan. Ja ketjussa oli paljon myös muiden keskustelijoiden kontribuutiota, ei pelkästään Kimin. Siksi tulee hieman sellainen olo, että Kim pyrki poistolla sensuroimaan kriittisen keskustelun hänen omasta keksimästään traditiosta.

Harmi ettei ylläpito nähnyt tämän lävitse.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2017, 04:03:11 ip kirjoittanut Seagal »

Kim

• Open Heart
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2017, 04:37:00 ip »
Keskustelimme ketjun poistamisesta Jogiinin kanssa. Osaltaan minulle olisi ollut OK jättää se näkyviin mutta se lähti niin totaalisesti lapasesta muiden kirjoittajien osalta ja muuttui torppaamiseksi, joten ei kiinnostanut alkaa sotimaan. Olen aina avoin keskustelulle mutta poteroista huutelu on niin kaukana elävästä käytännöstä ja käyttäytymisestä, että kun foorumikeskuetlu toisiaan tuntemttomien henkilöiden välillä kärjistyy epäasialliseksi niin mielenkiintoni katoaa. Olisin mielelläni jatkanut keskustelua mutta olen 15 vuoden aikana nähnyt niin monet foorumisodat, että enpä vain viitsinyt ja siksi pidin parempana poistaa koko ketjun. Harkitsin vielä asiaa ja olin kertonut kantani moderaattorille mutta hän poisti ketjun nopeammin kuin odotin. 

Kaikki sanomani löytyy kyllä blogistani, nettisivuilta ja tubesta.

Jogiini

• Valvoja
  • Ylläpitäjä
« Vastaus #3 : Tammikuu 04, 2017, 04:52:16 ip »
Olen pahoillani että hätäilin, päättelin että koska kyseessä oli alun perin tapahtumailmoitus ja tapahtuma meni jo, niin antaa mennä. Ei nämä jutunaiheet tähän lopu.  Edelleen voi keskustella.

Näistä voisi varmaan antaa jonkinlaisen varoituksen, että kolmen päivän tjsp poistetaan. Ja ketjussa oli paljon myös muiden keskustelijoiden kontribuutiota, ei pelkästään Kimin. Siksi tulee hieman sellainen olo, että Kim pyrki poistolla sensuroimaan kriittisen keskustelun hänen omasta keksimästään traditiosta.

Harmi ettei ylläpito nähnyt tämän lävitse.
Rigid, the skeleton of habit alone upholds the human frame. -Virginia Woolf

Sellaisuudesta

« Vastaus #4 : Tammikuu 06, 2017, 08:48:30 ap »
Tervehdys,

Olen omalta osaltani aidosti pahoillani Kim mikäli olen aiheuttanut sinulle torpatuksi tulemisen kokemuksia. Olen myös pahoillani mikäli olen aiheuttanut pahaa mieltä käyttäytymällä epäasiallisesti. Toivon sinulle vilpittömästi kaikkea mahdollista hyvää. Lupaan tehdä työtä ja nähdä vaivaa jotta toimintani olisi yhä tarkoituksenmukaisempaa eikä aiheuttaisi sivutuotteena vahinkoa. Kiitos antamastasi palautteesta.

Ymmärän miksi halusit, että keskustelu poistetaan. Jouduit kieltämättä aikamoisen ryöpytyksen kohteeksi ja oli Jogiinin osalta asiallista myös sellainen keskustelu lopettaa sekä poistaa. Keskustelussa oli kuitenkin paljon sellaista asiallista sisältöä joka ei liittynty suoraan sinuun Kim. Harmi, että niitä asioita ei pääse nyt lukemaan.

Kiitos myös mahdollisuudesta vastata tähän palautteeseen.

Mukavaa talven jatkoa jokaiselle lukijalle.

Seagal

• Ihminen
« Vastaus #5 : Tammikuu 07, 2017, 05:23:36 ip »
Olen pahoillani että hätäilin, päättelin että koska kyseessä oli alun perin tapahtumailmoitus ja tapahtuma meni jo, niin antaa mennä.

Hyväksyn pahoittelun, mutta ystäväni V. Putin ei välttämättä hyväksy.

Toivotaan parasta.

Yst. Terv.
Tulku Steven Seagal.