Keskustelua > Koulukunnat

Mihin koulukuntaan kuulut?

(1/10) > >>

Santeri:
Hei,

Tämä on suurpiirteinen jako. Halusin välttää jakoa esimerkiksi tyyliin "vajrayana, mahayana ja hinayana buddhalaisuus". Jokainen on tervetullut täsmentämään mihin koulukuntaan kuuluu tai ei kuulu keskusteluosiossa.

Raitanatto:

--- Lainaus käyttäjältä: thanavuddho - Lokakuu 15, 2012, 03:48:28 ip ---Hei,

Tämä on suurpiirteinen jako. Halusin välttää jakoa esimerkiksi tyyliin "vajrayana, mahayana ja hinayana buddhalaisuus". Jokainen on tervetullut täsmentämään mihin koulukuntaan kuuluu tai ei kuulu keskusteluosiossa.

--- Lainaus päättyy ---

Hei,

itse koen kuuluvani Buddha Shakyamunin viitoittaman polun seuraajiin. Harmi ettei siellä ole sitä vaihtoehtoa. Ehkä sanoisin, että kuulun sanghaan, tai jotain. Tällä hetkellä tosin harjoitan Padmasambhava tradition harjoituksia, mutta kuka tietää mitä teen tulevaisuudessa.

ps: karmani "plus miinus" -rallia on hauska seurata. Jollakin on varmaankin jokin neuroosi sen suhteen, kuinka monta miinuspistettä minulla tulee olla ja käyn sen mukaisesti lisäilemässä niitä. Veikkaisin, että parin kuukauden päästä numerot ovat kolmilukuisia.

Ladros:
Harjoitan Tiibetinbuddhalaisessa traditiossa, mutta toisaalta, ne harjoitukset joita teen tällä hetkellä, on ihan peruskamaa, calm abiding meditaatiota ja perus mielenmyrkkyjen työstämistä..

Ladros:

--- Lainaus käyttäjältä: Raitanatto - Lokakuu 15, 2012, 04:16:02 ip ---

ps: karmani "plus miinus" -rallia on hauska seurata. Jollakin on varmaankin jokin neuroosi sen suhteen, kuinka monta miinuspistettä minulla tulee olla ja käyn sen mukaisesti lisäilemässä niitä. Veikkaisin, että parin kuukauden päästä numerot ovat kolmilukuisia.

--- Lainaus päättyy ---

ja mä ajattelin että ehkä se loppuis 99 lukuun.. :)

Dharmatiikeri:
Nichiren Daishonin viitoittamalla tiellä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta